در حال حاضر مراکز مختلفی می توانند از قابلیت های پیشرفته مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده برای نمایش فیلم و سریال، فایل های کامپیوتری و همچنین سرگرمی و بازی های کامپیوتری و دیجیتالی استفاده کنند. این دستگاه پروژکتور دارای رزولوشن بالا و وضوح تصویر HD و FULL HD به میزان 1920*1080 پیکسل می باشد. مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده نمایش در سالن های سینما و آمفی تئاتر می تواند کاربری مفید داشته باشد. همچنین جهت ایجاد سینمای خانگی و در عین حال برگذاری جلسات و دورهمی های کاری نیز می توان برای نمایش داده های تصویری و داکیومنت به طور مستقیم از این ویدئو پروژکتور پرتابل استفاده نمائید.

میزان مصرف این دستگاه، 92 وات بوده و هنگام خرید مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، اقلامی همانند ریموت کنترل، کابل برق و دفترچه راهنما به مشتریان تحویل داده می شود.

سفارش اینترنتی مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده

فروشگاه نیزار کالا دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی، تولید و فروش مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital همراه با پرده در مدل و قابلیت های پیشرفته می باشد. بنابراین مبتنی بر نیاز می توانید در موقعیت های مختلف می توان برای نمایش فیلم و سریال و همچنین بازی دیجیتالی به صورت دسته جمعی اقدام به خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل X9 Digital همراه با پرده نمود. این دستگاه پروژکتور دارای لنز و لامپ LED با طول عمر 50 هزار ساعت می باشد و این قابلیت به کاربر اجازه می دهد برای مدت زمان طولانی از این دستگاه پخش کننده با کیفیت استفاده نماید.

مینی ویدئو پروژکتور X9 Digital دارای پورت های ورودی HDMI، AUDIO، USB، WIFI و ... هستند. در نتیجه امکان اتصال این ویدئو پروژکتور به اکثر دستگاه های دیجیتال دیگر دوربین فیلمبرداری، موبایل، فلش مموری، دستگاه ایکس باکس، پلی استیشن و ... فراهم می باشد. 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()